Yeni yıl yeni hedefler

· ulas's blog

2024 yılının başlamasıyla beraber, adeta yeni bir başlangıç hissi içimi sardı. Her zaman blog yazmak istemişimdir, ve şu an başlıyorum.

2023: #

2023 benim için oldukça başarılı bir yıl oldu. 2022'de belirlediğim en büyük hedefimi gerçekleştirdim; yurt dışında bir şirkette çalışmak. Aslında bu hedefimi 2022'nin Aralık ayında başardım. 2023'te de bu başarıyı sürdürerek şirketteki ilk yılımı tamamladım, ki bu gerçekten güzel bir duygu. Kişisel hayat açısından da 2023 parlak bir yıl oldu. Kendi evime taşındım, kendi istediğim tarzda bir düzen oluşturdum ve yaşam ekosistemimi değiştirdim. Ancak bazı hedeflerimi ne yazık ki gerçekleştiremedim; en önemlisi daha fazla kitap okumaktı. Bu amacı gerçekleştirmek için bir Kindle satın aldım ve eski kitap okuma alışkanlığıma geri dönmeye çalışıyorum.

2024: ? #

2024 yılı için, kariyer anlamında kendimi daha fazla geliştirmek istiyorum, Tenis öğrenmeye başladım ama, hareket ihtiyacımı tam olarak karşılamıyor. Bu nedenle ekstra spor aktivitelerine de yer vermeyi düşünüyorum. Bu yıl daha fazla kitap okumak kesinlikle en öncelikle hedeflerimden birisi.

Sadelik #

Son olarak, hayatımı daha da sadeleştirmek istiyorum. Fazlalıkları hayatımdan çıkararak, daha öz ve anlamlı bir yaşam sürdürmeyi amaçlıyorum.

Umarım herkes için hedeflerine ulaştıkları, başarılı bir yıl olur.

Leonardo da Vinci'nin de dediği gibi: "Simplicity is the ultimate sophistication"